Začiatok | Pondelok | Utorok | Streda | Štvrtok | Piatok |
---|---|---|---|---|---|
8:10 | |||||
9:00 | |||||
9:50 | |||||
10:40 | |||||
11:30 | |||||
12:20 | |||||
13:10 | |||||
14:00 | |||||
14:50 | |||||
15:40 | |||||
16:30 | |||||
17:20 | |||||
18:10 | |||||
19:00 |
Deň | Od | Do | Miestnosť | Typ | Kód | Predmet | Vyučujúci | Poznámka |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Po | 9:00 | 10:30 | Cvičenie | 1-AIN-188 | Matematika (2) - Matematická analýza | P. Vankúš | ||
St | 9:50 | 11:20 | Kurz | 2-UXX-124 | Metodológia pedagogického výskumu (2) | P. Vankúš, K. Miková, L. Budinská | ||
St | 13:10 | 14:40 | Cvičenie | 1-AIN-188 | Matematika (2) - Matematická analýza | P. Vankúš | ||
St | 14:50 | 16:20 | Cvičenie | 1-AIN-188 | Matematika (2) - Matematická analýza | P. Vankúš | ||
Št | 14:00 | 15:30 | Cvičenie | N-bZXX-009 | Matematika (2) | P. Vankúš | ||
Pi | 15:40 | 17:10 | Výber/Vol | 1-UMA-125 | Postoje ako hybná sila matematickej edukácie | P. Vankúš |
Pomocou formuláru vyššie vyhľadajte predmety alebo hodiny